Thursday, December 25, 2008

Dr Mahmoud Ayesh..

saya suka dr ayesh
pada hari isnin lalu,saya naik lif dgn dr ayesh..saya sgt gembira pd hari itu..
apabila dr ayesh memandang saya di floor tahun lepas,saya sangat gembira.pada masa itu,saya kurang pasti saya bersama siapa..tetapi,manusia di sebelah saya mengatakan bahawa dr ayesh memandang saya..(ouhh..saya sangat gembira..)
jika saya ada rezeki pada suatu hari nanti,saya ingin menjadi seperti beliau.menjadi hematologist..
walaupun pada mulanya saya ingin menjadi cardiologist,tetapi oleh kerana inspirasi yg begitu kuat dari dr mahmoud ayesh,cita-cita saya sedkit berubah..
huh..saya pun tidak dapat menjangkakan apa akan terjadi pada masa hadapan..tetapi,doakn saya supaya dapat menjadi seperti beliau...
~sangat comel~

sekian composition yg merepek dri ak pd pukul 6.30 ptg hari khamis..
mggu depan ada dua hari je yg ada kelas..lain hari cuti!!!
wah...ak sgt gmbira...

No comments: