Monday, August 10, 2009

Bunga Melor

Klik utk Original Version by P Ramlee


ok,jgn gelak..ak mmg suka lagu lama..haha..

tp,lagu yg ini ak publish sbb ada motif sndiri..instead of bwk msg cinta..dia bwk msg psl perempuan..specificnya,dia tujukan khas untuk perempuan muda..perempuan dah ada anak 5 buat apa..

baiklah ak pergi bagi lagu..suamiku kawin lagi..haha..

p/s:abaikan kakak bunga melor yg plastik itu..

6 comments:

one_munawwarah said...

first time tgk lelaki nyanyi lagu ni. biase pompuan je nyanyi...

kilah said...

aah..tp,lagu sbnrnya..mmg lelaki pn nyanyi..

tp,cm comel la pulak..lelaki pesan2 dekat perempuan supaya jg diri..haha

Amermeftah said...

aku suka bunga tanjung yg saripah aini nyanyi

org laki memang selalu pesan kat pompuan jaga diri, kalo korg tak penah dgr itu sebab dia ego kot, tp dlm hati dia mengharap korg jaga diri

kilah said...

haha..evergreen mak ai..
budak muda pertama ak jmpa suka lagu lama..

itu cm tertakluk kepada kes abg2 atau bapak2 je kot..
haaa..cth lagi satu..puteriku sayang..tp,cuma lagu puteriku sayang tu direct,tk berseni sgt..

kher said...

hahaha...

betul tuh akmal.
haha.
nway.... jagalah diri korang lelok.
okay. jom pekena roti canai sama teh tarik kurang manis.

kilah said...

saja kau buat iklan menjeleskan rakyat irbid semua dgn mention nikmat2 di msia..

tkpa2..ada ubi..ada batas..
taun depan,insya Allah ak balas...haha