Friday, August 7, 2009

Memberikan mood pagi..

Kalo pagi2 kt msia,sape yg suka dgr radio,akan dgr lah suara farah fauzana..kalo macam mak,suka dgr IKIM,kita akan dgr motivasi..ouh,mak ak memang suka motivasi2 ni..

Nah,ini lagu2 pagi di Urdun..paling masyuk sekali keif al hemmey..whoaaa!!












*ini lagu fairuz paling glamer pg2 dekat urdun..ak tk sure,tp zainab pernah kata satu duwwar arabi dgr fairuz pagi2..fairuz org lubnan..

ak pasti akan rindu lagu2 ni..

insititusi army memang menjadi kebanggaan yg amat di Jordan..so,no wonder kau akan dgr bnyak lagu patriotik ketenteraan..

4 comments:

orang padang sera said...

rajin kau layan lagi lubnan.. bagus bagus

kilah said...

mesir,lagu msti terbaek pnya..
bukan mesir lah namanya kalo lagu n filem tk hebat2..

one_munawwarah said...

alo alo... amcam perut?? hoho

saye n kluarge csi adelah yg rajin dengar radiofann pagi2. malu giler skali tu pakcik teksi yang dah 60++ pasang radio cam arab muda dgr lagu hiphop... tsk.

hari2 dengar lagu cmni, abis seme pun dah jadi pencinte joden dah...

nnt kite carik CD lagu patriotik joden lah bawak balik. =P

kilah said...

hehe..dh ok..nanti ada relapse,boleh mai rumah bagi air lagi..=P

hoho..pakcik tu sgt gharib..first tym akak dgr kot pakcik 60s dgr hiphop..

korg ada 4 taun lagi dgr fann fm..isk..isk..