Monday, August 17, 2009

Melaram punya cerita

Lebih kurang jubah tunang..(hahahahaha)--ini private joke

Jubah kegilaan Izzah--dlm gmbr ni,ada nilai tambahan pada lengan


Anis:izzah buat baju glamer..
Kilah:heh..nk pergi mana?baju raya ka?
Anis:tklah..baju raya dia dh ada 3 pasang..
Kilah:ok

Izzah:hello,nk ckp dgn siapa?
Kilah:heh..dgr kata kamu ada baju glamer?baju apa?
Izzah:ala,baju glamer la..yg dlm dia maxi,luar dia baju kurung tu..
Kilah:eh,ada erk??kamu nk pergi mana pakai baju cmtu?
Izzah:nak pergi main kt pdg la
Kilah:Haaaaaa????

Aku:rosak..rosak..

8 comments:

Anonymous said...

ko xnk wat skali ke?lehla g main kat pdg ngan adik ko

kilah said...

tggu la lagi 5 tahun dn ke atas..
masa dh jadi makcik2..ahahaha

no way ak nk pakai baju ni tym ak muda..hahaha

one_munawwarah said...

maaf.saya tak dapat menahan ketawa ketika membaca "nak pergi main kt pdg la"

comel giler izzah.
akak pun nak la satu baju raye yg glamer tu

kilah said...

baju tu glamer tau one..
awak jangan play2..
bdk kecik drjah 4 pn hapdet psl fashion..
kita????
hahaha..

p/s:akak rs dia ni bila bsr fashion victim..jgn tau..mekap,handbag sume ada..
tk main handbag cikai ni..
nk handbag polo je..kasut tknk kasut budak2..nk vincci tah mnder2 tah..haha

terhina dgn adik sndiri..=P

kher said...

hahaha.
nasiblah saper jadi hubby ko.

hahaha.

kilah said...

itulah..

maskedfacies said...

oh gila!

glemer sial adik ko

kilah said...

ouh,kodtg nanti..
ko tgk la dia mcm mana..
ada aksesori rantai,brooch..
hahaha..
smpi ko mcm..ya Allah..kau apa nk jadi ni izzah??