Thursday, August 20, 2009

Mask~


Pastikan mask anda ditutup cavity nya..kerana tanpa tutupan itu takde maknanya mask anda..


Ayat Izzah,sejibik2:Kematian disebabkan H1N1 semakin meningkat jadi tidak salah kalau kita ambil langkah berjaga2..



Happy elective days,Happy Ramadhan,Happy Eidul Fitr.



Huzz(wrtawan hiburan itulah..):lupa nk amik mask dekat O.T hari tu uollss

11 comments:

bujang sudin said...

adik ko ada gaya nak jadi mcm ko la kilah. hahahahahaha. cuma dia cute sedikit sebab masih kecik lagi

cop, huzz tu bukan pompuan kan?

one_munawwarah said...

abis ke dah exam.
hampa.
x smpat wish gudlak lagi,
mwahahaha

kilah said...

bujang sudin:cis kau.
huzz tu wrtawan 'lelaki' pling top kt pancaindera dan mangga..

one:aah,akak dh habis..esok pg akak balik..hehe..eh,gudluck ye xm!bittaufiq,Buku making the cut,nanti akak paskan dekat org..

kher said...

hahaha...

itu mask kalau ko pkai, muka xder kedut (yeke?)
hahaha...

nak pkai mask pun beragak. sila gunakan N95. bukan Nokia N95 ye.
hehehe.

selamat pulang ke Malaysia.

kilah said...

itu neutrogena anti ageing mask..
0--0

ouh,mask ada jenis ka..
sume lupa nk amik kt OT hari tu..
dh tu,kalau terkena(nauzubillah),apa nk buat..cuti tk berelektif lah..
part tk berelektif kelihatan sangat menarik..

Amermeftah said...

exam ke cuti?

kilah said...

balik msia, berelektif kononnya~

teyha! said...

qlah, bujang sudin tu nak kawen dgn aku x? hihi.

bujang sudin said...

Oh. aku sudah berpunya. kat luar sana lebih ramai lelaki yang belum berpunya. kahkah

kilah said...

hahaha..teyha..kelakar la ko ni..

baik lg abg beruang kt UIA..haha
p/s:teyha,abg beruang ni masa kita matriks..ak dh tk ingt dh sbnrnya..tp,tiap kali ak nmpak rmbut org mengerbang..ak ingt abg beruang..hahaha

teyha! said...

kilah: weh. abg beruang sape la? azrul aswad ke? eh. hahahha. aku lampi. eh sape ar?

bujang sudin: yeke. kat luar ek. nanti aku bukak pintu. haha.