Wednesday, August 5, 2009

Stamina yg tidak perlu diragui~

beautifully written:I bought one extra.ak pn tk tau apa ak nk buat dgn satu xtra tu..tp,tah..rasa nk beli satu xtra..mana la tau..kot2....tkpe la..tk jadi ckp...
(ak mmg serious suggest org utk baca esp medical stdnt)


aku rasa buku anak2 perempuan bosan.Tp,ayah bnyak kali tnya dh habis baca ke blom..maka, ak pandai cari alasan..



kalo ko jalan2 kt Turki,baca duduk dekat Topkapi,ko akan dpt feel terbaik..


Ehsan dah belikan..blom baca...dan tk sabar hendak baca!!

Emak belikan..dan,ouh tlg..sgt tk tahan..ak baru baca m/s 10..terlalu bercerita pasal kebendaan..

membaca buku2 pelajaran dan buku2 bahasa arab memerlukan juhud yg lebih..lebih2 lagi buku bahasa arab..

bukanlah ak baca sangat buku bahasa arab..cuma,ak rasa..siapa yg pernah bljr bahasa arab,sekurang2nya apabila tgk TV,pndai utk tgk sari kata..

p/s:lepas ni,ak akan kumpul buku cerita sbg souvenir dri negara2 yg ak pergi.. mslhnya..kira sikit bape negara yg ko dh pergi ha.. ok,kitab arab ko mana?haihh..kata akhawat tahun akhir perubatan jordan..(haha..amik ko..)

6 comments:

one_munawwarah said...

banyak stok buku best nampak...
bile lah nk menapak ke rumah saudari, menjenguk koleksi yg ade
=)

teyha! said...

weh, cerita lebah dan cerita memory keeper's daughter to bes kot. ko baca sekarang jugak.

kilah said...

one:itulah..meh dtg bila senang..buleh bwk balik msia buku..itupn kalo awak rajin nk bc buku citer kt msia..
bku making the cut tu pn awk tk smpt bc lagik kan..
kak hetty pn tk habis lagi..

teyha:serius best ka?ak tk mula2..liat..haha..nanti balik dlm flight balik msia ak bca..ak dh nk dkt xm da ni..=)

teyha! said...

oh, ok la, baca pas exam. ko balik, aku lakonkan. hehe.

soleha said...

salam, kak Qilah.

macam maba nak dapatkan buku dr. mohamed khadra tu?

(mcm best je).
nak gak >_<


-soleha-

soleha said...

erata : maba -----> mana.

:)