Sunday, December 13, 2009

Fried Toho..

Goreng toho..
maksudnya goreng dalam minyak berendam..

mggu2 akan dtg ak bakal digoreng toho oleh Dr Wael dan Dr Sulaiman.
Kenapa..kenapa??

Benda2 yg ak bajet ak tk nk dpt ak dpt..
Kenapa..kenapa?

Doakan..Xm kita dkt dh nun haa..

6 comments:

Fez said...

Goreng kasi sampai garing.
Bgus la weii biarpun perit.. isk isk...

sempliciotto said...

org perak memang kaya bahasa lah *tabik2* hoho.

(nilah jdnya bila jawa kununnya, tp dok tahu ghoyak jowo, x dapat nk lawan ko kilah hehe)

p.s : eh silap Tuhan lah paling kaya, semua bahasa Dia punya kan kan :)

kilah said...

tkpe lah..mggu first Allah bg ak break kejap..
lepas ni..ak kena tukar gear 4..

Cik Semp,ini mesti kes ko tk amik KH ekonomi rumah tangga kt skola dulu..ada blaja kt KH dlu..

itulah..ko amik pertanian..haha
mak kata belajar jahit..ko nk ternak ayam itik..=P

Fez said...

Semplitt tak yah amik ERT pun masak dh gaya fatafeat.. ni sume gara2 bertalaqi ngan fatafeat la ni hari2.. haha..

kilah said...

haha..talaqi..
tinggal fatafeat tu tkleh dgr suara dia je..
ak rasa mungkin boleh tasmi3 skali..

sempliciotto said...

kilah > haha, rumah ak byk reban lah kununnya, tp ayam pun tada, sume pakat lari..pasai tu lah kene mnuntut huhu

fez > cet, signal suh jimatkan letrik lah tuh huhu.