Tuesday, December 22, 2009

Gumuk 2

Morning guys!
cewah kau..ckp ong putih..
just a short entry before I'm leaving for dr wael(hahaha..)
and this entry specially dedicated to my fren called farah??
or..bila dia tk dgr..
ak panggil farah najihah ??

Eh..seriously..kau ke yg tulis komen kt sini..

farah said...
sameer cakap satu perkataan kene tunggu 10 saat satu abis..slomo slomo..

ak nk gelak..akhirnya......tiada lagi nama gemuk..

haa..soalan cepu emas untuk sume bdk medic clinical year..
jwp sndiri..
apa beza inhaler dgn nebulizer??

ak rasa korg tau tp..tk tau nk ckp mcm mana dgn proper words..
so..apa lagi bang,kak..cari ok...

5 comments:

Ilyana Ar Razi said...

salam suma!

akak nak jawab bole? :)

inhaler tu pam utk asma yang boleh dibawa ke mana2 kan?

nebulizer tu plak mesin gas untuk asma jugak yang ada kat klinik kat hospital kan?

:)

sebabnya, ust razi ada inhaler.

insyirah dan abg amir plak pernah buat nebulizer kat klinik.

betul tak jawapan akan nih: :)

one_munawwarah said...

*mula2 semangatnak angkat tangan, lepas tu turun balik*

aiseyh...baru nk jawab kak yana dah jawab dulu...

ana harap kakak hawtt bleh teruskan berentry canggih cenggini.

farah najihah binti tajurudin said...

hihi hebat promosi ko.takpe2 masih tersimpan kemas nama2 aku dalam lipatan kenangan..hehe, baiklah lepas ni aku tulis fullname..hamek skali nama penoh hehehhe..okla ni pantun khas tuk ko kerana telah menjalankan promosi tanpa gaji.pecah kaca pecah gelas, ada hari boleh balas.(hehehe-dgn muka gaya2 muhannad)..^_^..lps exam la tapi bukan sekarang

kilah said...

kak yana:betol!!!
nebulizer tu ada letrik..
inhaler..obvious la kan guna manual..hehe

one:ni sume soalan dr wael hayajneh kesayangan..jenis susu budak pn dia tnya..heshh

farah:haa..amik ko..nama penuh..haha
tkpe..ak tggu entri pas pelawat HKJ dri ko dlu..lepas xm ok..

Ilyana Ar Razi said...

alhamdulillah betol!

yey yey

napa la akak tolak amik medic dulu :(

ish ish

ketentuan allah yang terbaik kan!