Sunday, January 3, 2010

Ali Kawen!

Ali Tayyib Azizan merupakan sepupu saya yg tua setahun dri saya..Beliau sdg melanjutkan pelajaran di IMU.
Beliau telah pun berkahwin pada Oktober lalu dan majlis resepsi diadakan di Perak dan Shah Alam pd Disember lalu.
Berikut adalah gambar di Perak.



Ini sebahagian dari sepupu saya.
ok..sepupu2 saya sahaja ada lebih kurang 70..banyak budak kecil..
saya adalah generasi tua di kalangan keluarga..ehem*



Sabar ye abg2 kepada Ali(Ali ada dua abg yg sedang bermatian bekerja sbg HO..sudahlah bekerja tunggang terbalik..diberi pula tekanan oleh makcik2..)--makcik2 saya memang begitu..haha



Sawah belakang rumah Opah

It's good to be at home


p/s:mana mak ayah saya?ouh..mereka sedang memasak gulai tempoyak utk majlis di tepi rumah..(hahaha.tkde keje..nk juga ada gulai tempoyak..hesh..)

1 comment:

teyha! said...

HO tu apa qilah? hulahup officer?
joke2, hehe.