Monday, January 18, 2010

To the nation's best kept secret; Your true age.

Aku tk pasti sbenarnya kenapa..
Kenapa bday org lain..kita yg patut rasa nk pecah..
Simply answered:sebab kau makan mcm lah hari itu bday ko..

Lain kali,jangan ada bday.
Tak.Tak..
Sebenarnya..jangan anggap bday org lain mcm bday ko smpai ko beli mknn dgn banyaknya.

Ucapan untuk seorang golongan veteran Irbid yg pernah membuatkan seisi PERMAI mengalirkan air mata air??:

To the nation's best kept secret; Your true age.

Alhamdulillah..kita diberi kesempatan untuk bernafas dalam nikmat Iman dan Islam.

Walaupn aku paham je..24 itu tua..

Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul..Yang berkata2 manakan sama yg merasa..

Hatiku walaupn berusia 24 bukanlah pualaman..(apakah..)

Tapi kan..aku bangga bila org kata aku tua.

Young heart katanya walopn tua..=)

eh cop..bukan org panggil kau mama ka?haha..

Sanah Helwa!



7 comments:

SOL said...

haha.. mama batch (pangkat slpas ibu batch), a.k.a ibu tiri batch... waaaa....

MaUt said...

tu la..mengalir air mata barang setitik dua..ngeh2..

apepun..tetiba teringat mama aku bila ko sebut pasal mama..
dolu2, lepas dia tgk crita mat gelap..aku, nana n ijai semua ada nama gelaran nama masing2 ikut karakter dalam filem tu..yang paling penting nana jadi mama bosan n ijai mat gelap hehe..

kilah said...

SOL:gelaran mama dan ibu tu dh ramai sgt dh org panggil selain dri beberapa org batch kita..dan batch2 bawah..
mungkin maternal instinct yg mbuak2 tk mampu dibendung..=P

maut:aku pasti ramai budak batch akhawat kita yg meleleh malam tu..
mama ko memang kelakar..mama bosan??haha..

ala carte--tym kita makan malam tdi..ak tringt lawak mak ko yg tu tym ko sebut ala carte..haha

yellowrose said...

ya allah korg nak 24 da....huk3 sebaek besday kakqilah lmbt lg =p

maskedfacies said...

aku dah tua. taun ni 23. isk3 T__T

Fez said...

Diorg je yang panggil mama. kte x rasa apa2 pun. heh.
Farah tu ha lagi sesuaaaii.. haha.. kan.. kan..
Time kasih weii atas pembikinan kek yang terpksa bergolek2 di dalam bekas setelah dijinjing oleh pakcik arab. Didoakan semoga korang semua berbahagia sentiasa..Amiinn:)

kilah said...

hari n genap 6 bulan lagi bday akak..haha

nk buat mcm mana mimi..kita bukan mcm mr benjamin button..
kita hnya ada kurang drpn 30 tahun untuk merasa nikmat estrogen dlm badan..hehe..


okla..
ko ibu..farah mama..
2x5 je..
ak nk mama bosan lah..haha..
haha..kalo ak cakap dgn wadhih semalam kt pakcik tu..mungkin dia tkkn pegang kek tu mcm tu..

hati aku rasa tersiat tgk kek tu dijinjing..haha
sebenarnya ak nk je lari sebab malu..hahaha(pdhal ak dh lari dh pn..keji gile..)