Sunday, January 18, 2009

FaeZzA

Taken 3 years ago..

seperti biasa org lain buat,ktrg makan wktu bsday(bkn bsday pn mkn jugak,mkn perlu utk meneruskn kehidupan..haha)

Izzah pn tau ni namanya nasi goreng

Mee goreng


Ayam goreng-fevret farah,heti,jui n faezza(tk phm..)


Kek dai'ah yg indah rupa dri khabar..heee


Pizza Four Season katanya~


Cinnamon twist yg tkleh lawan CInnaBon with Pecan kegemaran Faezza~

Ak tujukan lagu Aku Punya Kamu utk ko..
untuk Hetty,aku tujukan lagu Isteri cerdik dan Solehah(haha..ak tatau la tajuk lagu ni amende..tp,cm tkkn la nk tujukan lagu rock utk hetty..haihh..)Ke,eti nk lagu yg Gg bg?..erk..erk..
Untuk partner round aku,Farah n Yah,aku tujukan lagu Gemuruh(serious gemuruh ni..nk xm major nye pasal..)so called Adrenaline Rush!!
Dan kepada Faezza,Selamat Hari Lahir ke 23,moga ko peroleh keberkatan dari Allah..bertambah ilmu,bertambah bakat ko untuk menjadi pengacara(haaa..dh jadi pengacara,jgn lupa bg ak satu slot..ak nk med world gossip(tah wujud tah idak..hehe)),jadi org kaya yg pemurah dan moga msg yg Ibu ko ucapkan dikabulkn..hehehe..

2 comments:

Fez said...

amboi ada sesi tujukan lagu bagai. Dah la mmg syuk tgh DHF kat FT tu. Anyway terima kasih kepada semua yang bertungkus lumus menjayakan majlis hari jadi saya(Qil dan Ety) (haha, majlis la sangat.. makan 3 orang).. Tidak lupa kepada penaja makanan-makanan, Simsemah Fried Chicken, Italian Pizza, Donut House, Daiah Kek dan Halawiyat, d'Qile Restoran (:p apekah..)
All d best utk exam!

kilah said...

perhatian,bkn ak yg msk..hahah