Thursday, May 21, 2009

Hobi di waktu Ptg Saya~

sebagai seorg kakak kepada 5 org adik(eceh..ptuihh....boleh muntah darah ok..),saya suka menjalankan kerja tk berfaedah di waktu petang..contohnya seperti di bawah:

'AqILaH SuHaImI: hello dik
'AqILaH SuHaImI: makan apa hari ni
'AqILaH SuHaImI: hahaha
'AqILaH SuHaImI: weh,kamu buat apa
ehsan suhaimi: nasi tomato dgn ayam masak merah
'AqILaH SuHaImI: cececeeee
ehsan suhaimi: tgh rehat2
ehsan suhaimi: malas
'AqILaH SuHaImI: hebatnya ko skrg
'AqILaH SuHaImI: dh tk reti dh nk sebut nasi putih dgn telur goreng
'AqILaH SuHaImI: skrg..dh sebut
'AqILaH SuHaImI: nasi lemak
'AqILaH SuHaImI: nasi tomato
'AqILaH SuHaImI: nasi ayam
'AqILaH SuHaImI: amboi ko
'AqILaH SuHaImI: hebat..hebat
'AqILaH SuHaImI: haha
ehsan suhaimi: hahaha
ehsan suhaimi: well..life must have progress
'AqILaH SuHaImI: eceh
'AqILaH SuHaImI: muntah kilah dgr
'AqILaH SuHaImI: sape masak weh
'AqILaH SuHaImI: senior pencen kamu ke??
ehsan suhaimi: hahaha
ehsan suhaimi : ehsan la
'AqILaH SuHaImI: thumbs up la bebeh!!
'AqILaH SuHaImI: haha
ehsan suhaimi:hahaha

p/s:adik saya pandai masak nasi ayam,nasi tomato dan nasi lemak..adik saya yg lagik sorg pula..berusaha buat donut tp tk jadi dkt rumah..suruh saya call utk alter donut tu..katanya dh ikut resepi kt buku paling hebat pn tk jadi..haha
kilah rasa anis malas nk ikut sukatan..itu tk jadi..
kakak dia pula,baru lepas makan sandwich sebab malas masak lepas xm..hah..there u go kakak..=)
ouh lupa nk tinggalkan pesanan penaja:pergi la buat lawak bodoh dgn adik2 anda skrg sebelum terlambat..bila sense of humor anda bkurang akibat depressi di masa tua..bila masa tu anda sudah dipanggil makcik atau pakcik dan sudah tidak cool lagi..haha

2 comments:

razyana said...

adik mana nih ? :)

kilah said...

sorg adik laki saya kt melbourne..baru je 3 bulan pergi..
selera besar agaknya..naik btol bdn dia..heheh

yg lagik sorg,adik perempuan saya,muda setahun dri saya..baru nk berjinak2 dlm masak memasak dgn lebih serius setelah menyedari betapa pentingnya tahu memasak selain dari masak nasi dan lauk..hahah