Monday, January 25, 2010

Well Known Secret

Walaupun kita kata kita paham perasaan kehilangan.
Tapi,sebenarnya perasaan kehilangan tu tak pernah sama.
Macam mana aku rasa aku hilang sesuatu,tk sama mcm mana rasa kau hilang..
Bagi aku mungkin kerana dalamnya perasaan kita tak sama.


Mungkin aku faham,tp jauh mana pn ak kata aku paham,tak akan sama org yg merasa.
Mungkin aku akan hampir sepenuhnya faham perasaan kau bila aku juga akan kehilangan perkara yg sama..


It is a well known secret by the way.
Kita tahu akan tiba.tp,tk tahu bila.

Walaupun tiada di sebelah untuk menepuk bahu kau,melihat kau.
Tapi,harapnya doa kami mengurangkan rasa sarat kau..


Alhamdulillah atas kesempatan masa yg Allah berikan.
Al Fatihah buat arwah ibu Hetty.
Kau org terpilih,Hetty Ayuni Sulaiman..

3 comments:

Abdul Munir Sanusi said...

berat mata memandang, berat lagi bahu memikulnya.

kesian kak hetty. semoga arwah ibunya tenang di sana. di langit ilahi

one_munawwarah said...

tak ada yg boleh kata "i know how u feel" walaupun ianya pernah merasa. sebab itu yg kita kirimkan hanya doa untuk dirinya diberikan kekuatan.

MaUt said...

Moga Hetty diberikan kekuatan..sama2 kita doakan heti dan keluarga sentiasa tabah..

Doa kepada seorang sahabat adalah sebaik2 senjata org mukmin..