Thursday, March 4, 2010

Gado-Gado

Ak tk minat bola.
Ak tk pernah rasa kaget kalau tk masuk gol.
Tak payah pelik.sebab ramai je perempuan tk minat.
Aku adalah perempuan tipikal yg tk minat.

Kali pertama aku menunggu untuk melihat bola adalah Perak Vs Terengganu.
Kali terakhir aku melihat bola adalah England vs German world cup 2002.
Zaman2 tu yg menjadi pojaan adalah Ballack,Gonzales,dgn sorg Japanese/Korean player no 19.Lupa nama.


Ak hnya tahu nama2 kelab..So and so..
Baju2 terbaru kelab Arsenal..Family aku sgt suka kelab ini..
Yg glamer2 aku tahu la..
Itupn kalau bc paper pasal sukan 3-4 kali setahun(haha..kira la sgt..)

Kalau semalam ak tk tgk bola..ak tkkn kenal Crouch,Phillipe..

Tapi,yg menarik sekali bila aku tgk Gedo.
Nama sebenar Muhammad Nagy.
Nama manja Gedo.

Sumaiyah begitu melambung2 si Gedo.
Berbelah bahagi katanya..
Antara England dan Egypt.

Antara minat dan asal usul..hahaha
(info:Mama Sumaiyah..berasal dri Egypt)

Aku duduk di kerusi setentang menyelak2 buku apa2 yg patut.
Mendengar sahaja.Layan je la ko kak som bercerita..


Merungut bila Gedo nk keluar.
Gabra la kan agaknya setelah England skor sebijik.
Bila la coach dia ni nk kuarkan Gedo.
Kata Sumaiyah:Gedo akan dikeluarkan waktu2 akhir.20 minit terakhir permainan..

Bila ak tgk si Gedo ni senyum tk dpt score..
Sumaiyah kata:Gedo ni tenang..baik..bla2..
Tapi,tym tu ak dh tk ingt atau dgr apa2..selain org bisu..
eh..serius..

tapi,mmg serius tak tahan nk sengih teringtkan Gedo..(LOL)
kami ketawa sampai ke pagi..
sekian entry mengarut.

No comments: